//CLICK!
//ukiss-0330



Hello Stalker ! Welcome to my blog do leave your footprints okay ? Thank you :)


♫ MySelf
♪ MyStuff
♫ MyChingu
♪ MyStory



.




Design by : Nurin H.(mygurlz).
Basecodes : Husnaa.
0ther : <3 | <3


Older Post | Newer Post
anti perempuan ?
Friday, April 6, 2012 | 1:13 AM | 0 Stalker(s)

Assalammualaikum . haii olss sihat ? Al maklumlah sekarang ni musim demam kan . Hope hampa semua sihat selalu dan diberkati Allah . K sebenaqnya takdak apa pun nak story , nak share pendapat aku pasal title kat ats tuh . 


BENCI PEREMPUAN ? 

Mesti ada kan lelaki lelaki kat luar sana yang benci kaum hawa ? Kalau dia benci mesti dia akan cakap mcam ni , " Arghhhhhhh ! Aku benci perempuan ! Selalu curangggg ! Tak kenang budi ! Benci kau pompuan !" Heyy , kerana seorang perempuan ja , kenapa hang nak benci semua ? Semua perempuan tak sama lah weii . Kalau hang tak ckap mcm tu pun , hg akan ckp mcm nih " Eiii , menyampah aku dengan pompuan zaman sekarang , tergedik sana tergedik sini . Tak tutup aurat pulak tuhhh . Tambah dosa lelaki jerr !" dan kata kata yang sewaktu dengannya . 


Pikir dulu la sebelum nak benci benci ni bro , kalau hang benci pompuan , siapa yang lahirkan hang haa ? yang kandung hang selama 9 bulan ? yg rawat hang bila sakit ? sapa ?! Insan yang bergelar wanita bukan ?
Pastu senang senang ja nak anti bagai ! Fikir la bro . Tak semua perempuan sama . And , sekali hang cakap benda yang menyakitkan hati perempuan , dia akan ingat sampai bila bila ! 



Okay , sampai sini dulu aku melepaskan geram . Nnti aku updated lagi yerr . 


Kbye , take care world !