//CLICK!
//ukiss-0330



Hello Stalker ! Welcome to my blog do leave your footprints okay ? Thank you :)


♫ MySelf
♪ MyStuff
♫ MyChingu
♪ MyStory



.




Design by : Nurin H.(mygurlz).
Basecodes : Husnaa.
0ther : <3 | <3


Older Post | Newer Post
no matter what the say :)
Friday, April 27, 2012 | 8:46 PM | 0 Stalker(s)


Assalammualaikum . Senyum semua :) K comel dak gambar tuh ? Opkozzz lew kan ? * jokejoke . 
Actually tu gambar aku dengan kawankawan aku di Agama Kedah . Okay , nmpk kan title yg aku taip tu ? Mmg ada kena mengena pun dengan gambar tu . Tapi tapi , sini agak public so abaikan je la k ? 


Hewwheww , macam macam benda jadi waktu aku menetap di asrama selama 3 minggu , firstly pertandingan nasyid bahasa inggeris . Muehehe , aku tak ketinggalan untuk menyertai pertandingan tu . Kami masuk just nak enjoy enjoy . Menang ka dak ? Biarlah ia menjadi rahsiaaaaaa ~ 


Muehehe , minggu depan nak exam mid year , perangai dok maceni jugak . Besala budak SBPI MERGONG la kann . Nak baca buku kena ada mood , baru masuk kepala kan ? Sapa yang sependapat dengan aku ? Put your handsssssssssss up ! Oke nampak nampakk . Uhhhh , bosannn laaa . 


Okiee okiee , let me talk aboutt kerana mulut badan binasa . Yeahhhh , tanpa mulut lidah tak berfungsi , tanpa lidah mulut tak bererti . Lidah lebih tajam drpd pedang rite ? Kalau kena insyaAllah ingt sampai MATI ! K statement ni untuk boodakkk itu , walaupun aku tau dy takkan bukak dan baca blog nihhh . 

Thanks for the teguran , insyaAllah kami akan berubah . Beri sedikit masa untuk kami berubah . Maaf kami dah buat hang tak selesa dengan kami , seriusly cakap hang memang penyabar . Thanks byk byk sbb faham kami . InsyaAllah kami berubah cuma perlu sedikit masa tolong faham nobody was perfect

Thats all , untill we meet again . Bye assalammualaikum .