//CLICK!
//ukiss-0330



Hello Stalker ! Welcome to my blog do leave your footprints okay ? Thank you :)


♫ MySelf
♪ MyStuff
♫ MyChingu
♪ MyStory



.




Design by : Nurin H.(mygurlz).
Basecodes : Husnaa.
0ther : <3 | <3


Older Post | Newer Post
happy holiday !
Tuesday, May 29, 2012 | 4:46 AM | 0 Stalker(s)



Hai , assalammualaikum ! Waaaaaaa , tengok tu dy senyum dekat awak awak semua la ! Hikhikk , comeynyaaaaaa . K back to the title , sekarang ni dah cuti pertengahan tahun kan ? Seronok kann kan ?? Tapiiii sumpah bosan ! Aku dah taktau nak buat apa selain menghadapp laptop ni jaa . Dahh la facebook pun makin bosan ! 


And sebelum balik haritu aku dah exam mid year ! Ohmaiiii susah tahappp weii . Rasa nak teriyakkkkk kuat kuat ja ! And mathematicss ! Arghhhhhhhhh takmau ingat . Susahhhh ya rabbi ! *nerhhh buat terok sgt kot* K stop pasal mid year exam , pada hari khamis sebelum cuti tu ada sambutan hari guru peringkat sekolah ! Waaaaaa , serius cakap AWESOMEEEEEEEEEEEEE GILAAAAA ! Dengan hulubalang la , askar askar la . Waaaa sumpahhhh syokk gila ! 



Ahahaha , depa comey nak mati kay . Urm urm , ni nak masuk part sedih dah la nii . Actually takdak la sedih sgt , mcm ni cerita dy , apa perasaan hampa klau seseorang tu buat fitnah kt hampa ? Mesti la geram kan ? Macam nak pi tumbok bg tenggelam tanah kan ? Same like aku dgn kawan kawan la . Nak tau depa fitnah apa ? Depa cakap kami ni buat geng yg bernama FYANA . Gabungan nama aku dgn kwn kwn aku . Tapi sebenarnya DAK punnn . Just suka suki ja . Dah la tu , pi sebarr habih kt semua orang ! Aieeeeee , manusia style pa hang ni haa ? Aku malas la nak marah marah ni tau dakk ? Takpa la aku anggap ni semua dugaan buat aku dgn kwn kwn . Takpa kami redha :')  



Kan ? Be strong kan ? Byk lagi cerita tapi nnty la aku postt k . Gtgg , until we meet again . Bye assalammualaikum :)