//CLICK!
//ukiss-0330



Hello Stalker ! Welcome to my blog do leave your footprints okay ? Thank you :)


♫ MySelf
♪ MyStuff
♫ MyChingu
♪ MyStory



.




Design by : Nurin H.(mygurlz).
Basecodes : Husnaa.
0ther : <3 | <3


Older Post | Newer Post
fantastic babyy ~
Friday, October 12, 2012 | 9:44 PM | 0 Stalker(s)
* ehh terlebih flash pulak thats why nmpk cerahhhhh *


Assalammualaikum . 

Haii reader [s] * bajett gilerr * Errr agakk laamaa tak updated kan ? Hehehe actually aku busy dengan fb jerrr , kesian kau kan blog . Ehhhh sekarang ni dah dekat akhir tahun weyy . Satt ja kan , thun depan dah form 3 , arghhhhhhhh P M R ! Dahh dahh sekarang kita sembang psai final examm ja . Minggu ni hnya f1 dgn f2 ja boleh balikk , tobat form lain jeless enn ? Ahhh chill ahh thun dpn aku pulakk enn ? 


Sembang nak exam tp buku tak pegang pun , and aku terpikiaq elok jugak klau pengetua tak bg balikk baru buleh study . Balik rumah dok menghadap benda alah ni jaaa la . Hmmm hmm cena nak dapat AAAAA bykk kan ? 


Andd and andd HANG

Aku tak pernah jumpa laki mcm hang , and aku harap aku tak jmpk dah laki mcm hang . Aku dah banyak sakit hati dengan mulut bisa hang weyy . Even aku tau hang takkan baca apa yang aku luah ni , biaq arr at leasttt aku luahhhhh kt org lain yang baca nih . Aku taktau apa masalah hang , anti sgt dekat pompuan . Aku doakan Allah terangkan hati hang . Jangan pikiaq nak hina orang ja , kita sama sama manusia , dijadikan drpd benda yg jijik kan ? 



TAKYAH NAK RIAK LA .






Kan ? Cari yang perfects sampai bila tak jumpak . 




Ermm , sampai sini dulu . InsyaAllah entah bila pulak aku nak update . Btw wish me luck in final exam k ? 



Assalammualaikum . 


BOOM SHAKALAKA !